Death Fight WoW Tutorial

Kasztok, Szakmák, Karakterfejlesztés,(stb)
MENÜ

Icecrown Citadel taktikák:

 

Lord Marrowgar: (frost, 2 (1) tank, 2 healer, 6 (7) dps, lehetőleg 2-3 ranged)

Phase1: Előtte csak a tankok állnak, ők egy cleavet kapnak, a sebzés megoszlik közöttük, 10-esben 1 tankolható is. Jég indul egy vonalon kis távolságra a bosstól kifele, el kell menni az irányából. Időnként valaki csontsírba kerül, 10% hp/sec-es dot kerül rá, a sírt leölve a buff lejön, nem kaphatják a cleavelt playerek, érdemes azonnal levágni, mert a sírban nem lehet semmit sem csinálni.

Phase2: 30 másodpercenként a boss whirwindezik sokáig. Minél közelebb van valaki, annál többet sebződik (a bossban 6k, melee rangeen kb 4k, határán 2k, kívül 0,8k), de mindenki sebződik valamennyit végig. A boss 4 target helyére chargeol, ha elérte targetje helyét, 4 irányba magától induló jeget küld (ÉNY, ÉK, DK, DNY irányokba), a chargeolás nem instant, van idő elfutni. Ha a 4. targetet is elérte, resetel az agrója és p1 jön ismét, érdemes a tankoknak közel menni eddigre.

 

Lady Deathwhisper: (frost, shadow)

Phase1: A boss hp-ja helyett a manája fogy, ha elfogyott, p2 indul. Mindkét résznél random shadow területit tesz, ki kell állni belőle. Random shadowot is lövöldöz p1-ben. Két féle addja jön felváltva 5 másodperc múlva, majd percenként: balról 2 fanatic, 1 adheret majd jobbról 1 fanatic, 2 adheret. Az addok fel tudják robbantani magukat, ekkor átváltoznak, de buffolhatja őket a boss is.

Adheret: (ranged) buffolva területit (kb 10k shadow-frost 2 seces casttal, 10 yardon belül, szakíthatatlan) kap és szakíthatatlan, robbanás után immun a spell sebzésekre. Cooldown-t növelő curse-t osztogatnak, és shadow-frost-ot lövöldöznek, lassító és sebző disease-t pakolgatnak. Időnként dispellezhető / lelopható shieldet tesznek magukra. Robbanásukat 4 seces cast előzi meg, 15 yardon belül robban 12k körül.

Fanatic: (melee) buffolva sebzése megkétszereződik, de sebessége felére csökken, kiteolható. Speciális melee sebzése 9k healt absorbol. Magic buffot is tehet magára, ekkor 25%-kal többet sebez, és sebzése háromszorosával healeli magát. 15k körül cleavelhet, ha eltalál. Robbanása ugyanaz, mint az adhereteké. Feltámadva meleere immun.

Legjobb felállás: rangedek és healerek a boss mögött, melee és tank(ok) balra (bejövetelhez képest) és folyton együtt mozognak. Az addokat gyorsan lehet ölni a ranged területivel és meleekkel, ha egy vonalban vannak a healerekkel.

Phase2: Interruptolandó nagy frostot lövöldöz (2 sec cast), valamint 4 seces frost területit nyomkod. Időnként egy árnyékot summol, ezzel futkosni kell 10 másodpercig, ha eléri targetjét, nagyot sebez. Targetjére stackoló -20% agrós buffot tesz fél percre.

 

Gunship Battle: (fire)

Ágyúkkal lövöldözünk, és megcsáklyázzuk a másik hajót.

Hajón: Némely npc rakétákat lövöldöz, 7k-s firet sebez területre, el kell menni előle / belőle. A varázslók ágyúkat fagyasztanak le, de ez channeling, könnyen szakítható. Kisboss: cleavel és eldobja a fegyverét, 4k + 18 secig 2k/3 sec-es physicalt sebez, valamint erősíti magát.

Csáklyázók: Warrior: bladestormozik 6 secig, illetve mortal strike-ol. Hunter: 4k-t sebez lövéseivel, fegyver dobálásaival. Minden átjövő NPC a hajónkat gyújtogatja, gyorsan kell őket ölni.

Fight elején felszerelést kapunk az átugráshoz, érdemes fight előtt próbálgatni. Védekezéshez 1 tank, 1 healer, 3 ranged (és a 6. player) kell. Csáklyázáshoz 1 healer, 1 tank és 2-3 melee megy át, ha épp saját hajón vannak, az ágyúkkal tüzelnek.

A védekezők az átjövő NPC-ket ölik, egyébként az ellenfél rangedjeit ölik egyesével. Amint átjöttek, azonnal target kell nekik, vagy a hajót égetik. Amint leöltük az összeset, újabb csapat jön, érdemes egyet meghagyni, vagy feljelölt ranged(ekk)el a túloldalt mindig lőni.

A támadók lövik az ellenséges hajót, míg azokat az ellen be nem fagyasztja, ekkor átugrunk és leöljük a maget. A healer maradhat a saját hajón, a tank a kisbosst veszi fel, elsőnek ugrik és utolsónak jön. Amint a mage channeljét megszakítottunk, érdemes rögtön visszajönni ágyúzni. Az ágyúkkal érdemes a hőt stackelni, aztán ellőni a nagy sebzést fagyás előtt (kb 45 sec van rá). Célozni az ellen rakétásaira kell, mert az NPC-ket is sebzi.

 

Deathbringer Saurfang:

Csak physical sebzést kapunk, érdemes armor totemet rakni. A boss és addjai minden egyes betaláló sebzésére blood power-t kap, avoidance-es tankok kellenek. Minden pontra nő 1%-ot a mérete és sebzése. Random emberre területit dob, ez 10k-t sebez, rangedeknek és healereknek szét kell állni. Időnként 9,5k-s dotot rak valakire, ez 3 másodpercenként sebez 24 sec-ig, pala bubival leszedhető. Időnként buffol egy playert, ha ezt eltalálja, healeli magát és blood powert kap, ha tank kapta, 20 secre a másiknak kell tauntolni. 100 blood power után resetel, de egy lemoshatatlan markot rak valakire (csak a boss halála vagy wipe szedi le), sikeres melee ütésienél 6k-t a markkal jelölt is kap, ha meghal, 5%-ot healel a bosson, általában hagyják lehalni ezt a playert, mert gyorsan stackolna a blood power. 40 másodpercenként hív 2 kutyát, egyet jobbról, egyet balról, ezekre a diseasek és területik nem hatnak, nem lehet őket cc-zni sem. Ezeknek a lehető legkevesebb sebzést szabad kiosztaniuk, lassítani kell őket és gyorsan leölni rangedekkel. 30%-on kis enrage van, ekkorra kell a hero, hogy ne legyen sok markkal jelölt player (lehet először is herozni, ha elég nagy a dps).

 

Festergut: (shadow, nature)

A fight alapját a teremben levő méreg kezelése adja. A méreg az egész raidet sebzi. Időnként jön két magától felrobbanó spóra, ekkor a boss belélegez valamennyit a gázból, ha a spórák a playerek mellett robbannak, sebződnek keveset, de 25%-kal kevesebb sebzést kapnak méregből. A méregtől a boss gyorsabban üt, és nagyobbat. 3 spóra spawnolása után a boss kilélegzi a mérget, rólunk lejön a sebzés csökkentése, a bossról pedig az erősítés. Ez a rész ismétlődik. A boss egy 6 secre gyorsan sebző és stunoló buffot dob valakire, melee rangen kívül, 3 ember kell kintre, különben bentre is dobhatja. A spórák random playerekre mennek, egy rangedet feljelölve a másik kettő hozzá fut (ha nincs rangedeken spóra, valaki kifut vele, ha kettő van rajtuk, valaki kifut, egy ranged pedig be), a többiek végig a boss lábánál állnak. 12 másodpercenként a boss mérgezi tankját 100 secre, akit ez 10 stack után leöl, de dmg-ét stackenként 10%-kal növeli. Ezt egyedül úgy lehet elkerülni, ha 9 stackenként cserélnek a tankok. A 9-es stacken levő (off)tanknak ekkor ki kell lépnie tank módból.  A boss erősödése miatt gyakran kellenek a tankok cd-jei.

 

Rotface: (nature, shadow)

A boss időnként random irányba hány, a háta mögé kell menni. Egyre gyorsuló ütemben megmérgez valakit 12 másodpercre, ez a player 50%-kal kevesebb healt és 4k/sec shadow dmg-et kap, dispellezhető. Akárhogyan jön le, summol egy kis ooze-t. Két kis ooze egy naggyá egyesül, továbbá nagy bármivel egyesülhet. A nagy ooze 5 egyesülés után felrobban, és takony hullik 5 random playerre. A robbanás végét meg kell várni, majd kifutni a takony alól. A fightot az ooze-k sebzése teszi nehézzé, ugyanis sok naturet sebeznek és lassítanak. A terem szélénél kell őket kiteolni, lehetőleg az offtanknak. Időnként a terem külsején méreg folyik, a kiteolónak figyelnie kell erre. A kis ooze-kat nem lehet tankolni, áldozatuk követik az egyesülésig, a fertőzött playernek a kiteoló útját kereszteznie kell. Ehhez a legjobb, ha valaki figyeli, hogy hány órán áll az offtank. Az ooze-k által húzott takony lassít és sebez, könnyen kifuthatunk a szabad helyből.

 

Professor Putricide: (nature?)

A fight során zöld taknyot dobál a boss random playerekre, a takony növekszik, míg a mutáns meg nem eszi (első ability).

Abomination: miután az egyik tank felvette a bosst, a másik a prof asztalára kattintva mutánssá változik (harmadik abilityvel armort vesz le, és nagyokat üt).

A mutáns nagyon nagy dmg-et tud kiosztani, ezért a main tank a bosst mindig a takonyhoz közel tankolja, és mozgassa úgy, hogy a mutáns is üthesse. A raid felállásával jól kezelhető a taknyok helyzete. A fight során a boss felváltva egy-egy förmedvényét is ránk küldi. Az első egy ooze, bejövetelhez képest jobbra fent spawnol, fussunk előtte balra lentre! Az ooze a targetjét rootolja, ha eléri, felrobban, nagy, de a közeli embereken megoszló sebzést tolva. Mindenki az oozet öli, az abomination lassítja is (második ability), és a targethez közel állunk. A második teremtmény egy füstfelhő, a targetjét nagyon kell healelni, és futtatni, nem szabad, hogy elérje 20 másodpercig, ezt is gyorsan le kell ölni. Ez a bal alsó sarokban jön, fussunk előtte jobb fentre!

80%-on kezdődik phase 2, itt a boss két új abilityt kap, az első egy kis méregbomba maga alá, el kell vinni onnan (-75% hit, 4-5k dmg/sec, 20 sec múlva robban). A második egy takonylabda általában ranged targetre, el kell állni az útjából. Érdemes 3 playernek melee rangen kívül állnia. Minden egyéb ugyanaz, mint phase egyben.

35%-on kezdődik phase 3, ekkor a mutáns visszaváltozik, a playerekre dobált taknyok folyton nőnek, fontos, hogy szélen tankoljuk és ne álljunk a tank útvonalára, hanem viszonylag álljunk össze. A prof teremtményei már nem jönnek, de a p2-ben kapott abilityjeit használja. Ezen felül a tankjára egy stackelő debuffot rak, ha ez lejön, vagy meghal a tank, a boss 300k-t healelődik, figyeljünk nagyon a tankokra. A defbuff az egész raidet sebzi, a tankok először 2-2 stackig mennek, majd stackenként váltogatnak, hogy a raid sebzése kicsi legyen. 80 másodperc van p3-ra körülbelül, minden cd ekkorra kell.

 

Blood Prince Council: (fire, shadow)

A 3 boss közül csak egyik támadható mindig, fél percenként változik, hogy melyik (random), az első mindig a középső (Valanaar). Keletesh-re ranged tank kell. Valanaar 2 spellt használ: az egyik egy levegőben úszkáló bomba, a bekapott sebzésre feljebb repül, ha a földre ér, nagyot robban, egyébként 1 perc múlva eltűnik. A második spellje egy vortex, ez 12 yardon belüliekre 8k-t sebez és ellöki őket. Taldaram



Onyxia taktika:

 

10-es:

(25-nél szinte minden hasonló)

 

Felállás: 2 tank, 2 healer (1 party), min. 3 ranged, a maradék (3) melee dps. Resist: fire, hero: phase 2-ben.

Phase1: A main tank mozgás közbeni abilitykkel minimális agrót ütve a sárkányba átfut vele a terem túloldalába, a dpsek oldalról sebzik a bosst, a healerek is oldalt állnak. A tankot időnként hátralöki a boss, de nem követi azonnal, fusson vissza (fontos lesz p3-ban). 65%-nál van vége.

Phase2: A raid a main tank helyére fut, a 2 tank pedig két szélre közel a tojásokhoz. Amint lejöttek a kis sárkányok és felvették őket a tankok, szét lehet szóródni. A kis sárkányokat 3 (melee) dps leöli, hasonlóan a később periodikusan jövő addot, amiket az offtank szed össze. A (3) ranged dps a sárkányt öli, hero-t is ekkor nyomunk. Ha 90 sec alatt nem sikerül lehozni (40%), meg kell ismételni a kis sárkányok előtti felállást. Mire lejön a boss, a main tank helyezkedjen közel p1-beli helyéhez, az offtank is jöjjön közel, hogy a dps leölhesse a maradék addot. Időnként a boss mély lélegzetet vesz és tüzet okád, kis hp-s playerek az eget lessék mert belehalhatnak másodpercek alatt, ha a boss előtt vannak. Ez a rész a legveszélyesebb, gyorsan legyünk túl rajta.

Phase3: 40%-nál kezdődik. Lehetőleg a ranged dps ölje le a maradék addokat. A healerek, tankok legyenek egy sámán groupjában a tremor totem miatt. Ez a rész ugyanaz, mint p1, de a boss 3 sec-re fearel mindenkit és láva csap ki a résekből. Fontos, hogy a tank ne álljon teljesen a falnál, ekkor ugyanis kevésbé foroghat a boss és kisebb eséllyel halhatnak le dps-ek healerek a boss elejével, végével érintkezve (p1-végi megjegyzés).

 

 

Ulduar 10 taktika

 

 

 

Raid: 2 tank, 2 healer, 6 dps.

 

Bossok: (A nevek után a tank/heal/dps szám, illetve hogy milyen resist kell.)

 

  

 

Flame Leviathan: (0/0/0 járművekkel harcolunk)

 

Járművek:

 

Motor (1 vezető, 1 utas): gyenge dps, gyors, healelheti az utast, lassító olajfolt, sebességnövelés, lőszeres hordót szállíthat.

 

Katapult (1 vezető, 1 utas): távolsági dps, lassú, vezető: kőgolyót lő, közelről is tud sebezni (kisebbet), kiteheti az utast, utas: ágyú: 5k-120k dmg (pontatlan), robbanó hordó (akár 150k/sec dmg), légelhárító rakéta, sebességnövelés, kilőheti magát töltényként.

 

Faltörő kos (1 vezető, 1 lövész, 2 utas): közeli dps, vezető: kos, interruptol területen, rohamoz, lövész: légelhárító rakéta, ágyú (5k-120k dmg), pajzs (physical, fire, frost, arcane dmg-et absorbol), utas nem támadhat.

 

10-fősben minden járműből legfeljebb 2-t használhatunk, alábbi taktikáknál mind a 6-ot igénybe vesszük.

 

A boss pontosan 30 másodpercenként vált targetet.

 

Ha a boss elér egy járművet és az nem tud elmenekülni, pár másodperc alatt szétszedi azt.

 

1. taktik (kifárasztás):

 

A két motor mindig a boss és a targetje közé olajfoltot dob. Közel a fél perchez a faltörők elmennek. A target a bosstól távol, a katapult(ok) körül félkört tesz meg. A katapultok ágyúznak (nem hordóznak), ha target lesz, elhasználja a hordókat sebességnövelésre.

 

2. taktik (nukeolás):

 

A két faltörő a bossra áll, ha ők a targetek, pajzsot használnak és kiszámítható vonalon tartják a bosst. A motorok a katapultok és hordók között ingáznak, szállítják a töltényt. A katapultok egyhelyről dobálnak robbanó hordót és amilyen gyorsan lehet, leégetik a bosst. Max 2 targetváltás ilyenkor. Problémás, ha katapult a kezdeti célpont.

 

  

 

Razorscale: (2/2/6 fire)

 

Phase 1: A boss a levegőben röpköd, random player alá fire területit tesz, álljunk ki belőle. A fight során két hullámban add jön, majd lehúzzuk szigonnyal a bosst, aki ekkor nem tud sebezni. Ez ismétlődik, míg a boss élete a felére nem csökken. A két tank két oldalon várja az addokat, a rangedek szétszóródnak, a legnagyobb addokat kell elsőnek leölni. Ha a boss lent van, nem szabad a háta mögé állni, illetve miután "levegőt vesz" el kell állni előle, különben elfúj.

 

Phase 2: Pár szigonyozás után a boss hp-ja 50% körül lesz, az egyik tank felveszi a bosst, és a lejövetelhez képest a bosst a bal oldala felé forgatja (szemből nézve a bosst jobbra megy a tank). Razorscale fire sebzést növelő debuffot rak a raidre, ez dispellezhető, az aktuális tankra pedig lassító és armorcsökkentő debuffot (mindkettő -20%, legfeljebb 5 stack), valamint a fire területijét is csak erre a tankra lövi. A tank lövésenként hátrál vele, 2-3 stack után szól a másik tanknak, az beáll a boss elé, felveszi, az előbbi pedig kiáll a boss elől.

 

 

 

Ignis the Furnace Master: (2/2/6 fire)

 

A bosst a main tank a vízeséseket összekötő vonal jobb és bal oldalain két-két helyen tankolja úgy, hogy mindig a következő irányba néz a tank. Amint a boss scorch-t kezdi castolni, a tank elfut a következő pontba, majd elforgatja a bosst. A 40 másodpercenként bekapcsolódó addokat egy lehetőleg mobilis offtank felveszi, és az égő földre áll vele, míg fel nem stackel rajta a debuff 10-re, ekkor piros lesz az add. Ezután behozza a közelebbi vízbe, az stunolódik, kék lesz, majd ezután érdemes elfutnia onnan, ezalatt egy ranged 5k fölöttit lő bele, ekkor a robot felrobban (a közelieket sebzi). A boss időnként feldobálja az embereket, ha éppen castolunk, mikor feldob, interruptol. Továbbá egy-egy emberhez chargeol, majd berakja a hasában az üstbe, ezt ki kell healelni (most nem működik), és a tanknak meg kell mozgatni a bosst (el kell futni, mert nagy a hitbox). A casterek a vonal közepén állnak.

 

 

 

XT-002 Deconstructor (2/2/6 fire, shadow)

 

Normál: A bosst a helyén tankolja a main tank. A raid szétáll egymástól 10 yardra, 2 spellt kapnak folyamatosan, egy aoe sebzést egy debuffolt playerhez, illetve egy másikat, ami összerántja a közeli embereket. 25%-onként a boss kiteszi a szívét 20 másodpercre, ez 2-szeres sebzést kap, ezt lőjjük, de ne öljük meg. Eközben a main tank a közelebbi helyeken vár addokra, az offtank messzebb. A nagyobb robotokat is az offtank fogja meg, a kicsiket leterületizi a raid.

 

Hard: Megöljük a szívét (minden cd-re szükség lehet). Többé nem jön add, de ami maradt, azt gyorsan le kell ölni. Az aoe sebzést adó debuffolt player mellé egy life sparkot summol a boss, ezek folyamatosan sebzik a raidet, le kell ölni őket gyorsan. A játékosokat összerántó spell pedig a player helyén egy shadow sebzésű zónát tesz le. 1 tank kell csak.

 

 

 

 

 

Assembly of Iron: (2/2/6 nature, shadow)

 

Közepes, nagy, kicsi sorrendben öljük őket. Amint egy lehal, a többi erősebb lesz, és hp-juk feltöltődik. A középső időnként valamely boss alá egy kék kört rak, ez +20% dmget ad, kihúzzuk belőle a bosst, és a dps áll bele. A kicsi néha overload-ot kasztol, el kell futni 30 yardra tőle.

 

A legnagyobbat a bejárathoz húzzuk, a közepeset a terem bal szélére. A két tank közé beállnak a healerek, a rangedek a terem közepe felé.

 

A legnagyobb boss időnként Fusion Punch-ot castol, ezt a tankja kapja, amint felkerül (magic debuff), egyből dispellezni kell (pap vagy pala), érdemes prot palával tankolni. A közepes időnként immunis spellekkel szemben, ezt dispelleljük, vagy egy mage lelopja.

 

Amint lehalt a közepes, a nagy a raid egészét sebző buffot kap, a kicsi villámokat dobál, ezt meg kell szakítani.

 

Ha a nagy is lehalt, a kicsi újabb spellt kap, felrepül az égbe és röpköd, eközben a közeli ellenfelekre villámokat dobál. Minél messzebb kell tőle menni.

 

Hard: A nagyot öljük utoljára, 1 percenként megöli a debuffolt tankot (de ezalatt a sebzését is megnöveli). Minden leölt player után a boss sebzése nő, a legerősebb tanko(ka)t hagyjuk meg a végére. Az első (lehaló ) tank a kezdethez képest a középső boss irányába elfut lehalni. Mielőtt még lehalna healfelezőt kell tenni a bossra.

 

25 fősben hard: A boss fél percenként öli meg a tankokat.

 

 

 

 

 

Kologarn: (1/2/7 nature)

 

A legjobban agrózó tank a bossnak megy, minden melee ide áll, egymástól eltávolodva. A rangedek 15 yardtól távolabb, mert a boss interruptol, és pár másodpercre lecsökkenti a tank armorját. A kezeket nem öljük le, de a megragadott playereket ki kell healelni. A boss szeméből jövő sugártól el kell futni a kinézett áldozatnak, messze a többiektől, a melee leugrik. Érdemes a jobb kezet sebezni, ha megragad valakit, mert ekkor elengedi (most nem ragad meg senkit).

 

25 fős: Ugyanaz, mint 10-fősben, de 3 tank kell, az armorcsökkentő debuff sokáig fent marad és stackelődik, megölné a buffolt tankot a boss.

 

 

 

 

 

Auriaya: (1/2/7 shadow, nature)

 

A bosst két add kíséri, a bosst megfogja a main tank, két kísérőjét az offtank, ezeket öljük először. Ha jól gearelt a tank, egyedül is megfogja mind. Időnként egy őr jön, ezzel többnyire nem foglalkozunk, de lehetőleg ne a raidnél haljon le.

 

A fight során a boss többször fearel, majd shadow sebzést, és ezt növelő buffot rak fel, rakjunk fel fear wardot egy szakító playerre és tremor totemet, a ámánokat osszuk be partynként. Fear után egy sugarat lő a boss, ez 80k-t sebez (armor és minden egyéb csökkenti a sebzését), de sebzése megoszlik az eltaláltak között. Minden player a boss elé áll.

 

25 fős: 4 add van, 5 tank kell, szét kell húzni a cicákat, és gyorsan leölni őket.

 

 

 

 

 

Freya: (1/2/7 nature)

 

A boss fight event szerűen kezdődik, 6 hullámban jön 3-féle csoport, mindegyik kétszer. 1 percenként jön az új hullám, a tank a pull előtt stoppert indít, és szól hogy mikor jön a következő hullám. (Stílustól függően 10-12 másodpercet kell várni a legelső hullámnál.) A bosson egy hot van, és egy buff, amit a hullámok ölésével csökkentünk, ez a kapott healt növeli Freyán:

 

1. típus: Összesen 30 stack, 3 mob, 12 másodpercen belül kell halnia mindháromnak, vagy respawnolnak. Az Ancient Water Spirit magát löki el, pullnál a melee tauntokkal, hunter és rugó agróátlövéssel segít a tanknak, aki a Snaplashert fogja meg először.

 

2. típus: Összesen 20 stack, 10 mob, ha lehalnak, 8k-t területiznek, nem ölhetőek egyszerre, és nem is tauntolhatóak. Összeáll a raid a tanknál és rálövik az agrót, ezután ki kell futni innen.

 

3. típus: összesen 25 stack, 1 erősebb add, időnként silencel, de ezt bizonyos gomba alá állva elkerüljük, továbbá időnként debuffol egy playert, aki a közel állókat sebzi, neki ki kell rohannia a tömegből.

 

A fight során 45 másodpercenként egy fa nő valahol, ami ha megnő 20%-ot healel minden ellenségünkön. A boss időnként egy fénysugarat lő az égből, ki kell állni belőle.

 

Ahogy vége az utolsó hullámnak, a bossnak megyünk, a raid tagja egymáshoz közel állnak. A boss időnként sok kis gumót dobál, amik néhány másodperc múlva nagyot robbannak, odébb kell állni mindenkinek.

 

A fight előtt eldönthetjük hogyan szeretnénk ölni, freyának van 3 segítője, őket a fight előtt leölhetjük, ha nem öljük meg őket, nehezebb lesz a fight, ugyanis az alábbi buffokat adják:

 

Brightleaf: +60% nature sebzés, Solar flare buff a bossnak, ez nature-t sebez a benne állóknak. (Ez most nagyon nagy területen sebez, gyorsan wipeoltat, rajta kívül mindent meghagyunk.)

 

Stonebark: +75% melee sebzés Freyának, továbbá 100 yardos interruptolós nagyot sebző területi.

 

Ironbranch: +50% melee sebzés, root, ami sokat sebez az áldozaton, le kell ütni.

 

25 fős: A 3 egyszerre jövő add közül Snaplasherre stackelődő buff nem lassítja le, a raidnek kell lassítania.

 

Hard: mindhárom addot meg kell tartani.

 

 

 

 

 

Thorim: (2/2/6 nature, frost, fire)

 

A teremben levő addok ölésével kezdődik a fight, ezután megnyílik egy folyosó. Ide az egy targetet jól sebzők mennek (10-ből 4, a 2 legjobb dps). Az első alagút végén van egy óriás, a fal mellett kell állni, mert shockwave-t nyomkod. A tank nekimegy, és elforgatja, ekkor jöhetnek a többiek.

 

A championokat elsőnek kell ölni és dismarolni, a raid kissé szétszóródik középen, a tank a nagy mobokat mindig elhúzza tőlük. A kicsiket gyorsan leterületizzük, a warbringert lehet mc-zni buffjaiért, de nem éri meg 10-fősben. Az evoker összes buffját leszedjük mass dispellel.

 

Ahogy a boss leugrik, sebezhető lesz, két tank kell, mert Thorim egyik ütése leveszi a tank def skillkjét. (Ha jól gearelt a main tank és van elég dps, elég egy.) A boss chain lightningot tol, szét kell állni 10 yardra egymástól. Thorim 10-15 másodpercenként egyik oszlopból villámokat hív le maga felé, az oszlopoktól 30 fokban el kell állni (nem vészes a sebzése). Villámlásonként a boss nature sebzése 10%-kal, sebessége és melee sebzése 15%-kal erősödik.

 

Hard: 3 perc alatt kell felérni. Frost resist kell Sif ellen, ha befagyaszt, érdemes ezt is dispellezni.

 

 

 

 

 

Hodir: (1/2/7 frost)

 

A bossfight alatt folyamatosan mozogni kell, különben lassul a mozgás, sebzés, castolás. Emellett időnként befagyasztja  pár player lábát. A bosst csak úgy tudjuk leölni, ha a 4 lefagyott npc-t kiszabadítjuk, ekkor ők segítenek:

 

Mage: A befagyott playereket kiolvasztja, tüzet rak, így nem kell mindig mindenkinek mozogni. (Nem szükséges, mert buffja nem tökéletes.)

 

Druid: Fénysugarat tesz le, itt 50% castolási és melee sebességet ad.

 

Pap: Healel és dispellezi rólunk a jégkockákat. (Kétféle fagyasztás lesz.)

 

Shaman: 4 playerre rak buffot (közel egy kijelölthöz), ekkor a krit sebzésük 135%-kal több lesz.

 

Ezek mellett mindegyik npc lövi is a bosst. Folyamatosan random targetekre jégcsapok potyognak, ezek eldobálnak és nagyokat sebeznek. Az égből néha nagyobb jégcsapok is hullnak (2 db), ezek alá nem szabad beállni, de közel kell menni (hóesés előzi meg). Miután leesett, Hodir befagyaszt mindent, kivéve ott, ahova a jégcsapok estek, a havas területre kell ekkor állni. A boss néha gyengít sebzésén 70%-kal, de ekkor 4k/2sec-es dotot tesz mindenkire 20 másodpercre, és ezalatt a tankot 31k-s (resistelhető ) frost sebzéssel csapkodja. A tanknak mindig fénycsík közelébe kell húznia a bosst, a melee sebzésűek folyamatosan ugrálnak, hero-t az első fagyasztás után nyomunk, miután kiszabadítottuk az addokat és mindenkin van crites buff.

 

Hard: 3 perc alatt kell ölni.

 

 

 

 

 

Mimiron: (1/2/7 fire, frost)

 

Négy féle robotot küld ellenünk egymásután (ő maga nem harcol).

 

1. robot: A melee és a tankja a bossra áll, a boss 15 yardra bombákat dobál, a rangedek ezen kívül. A healerek a tankra koncentrálnak, időnként 17k-t kapnak 6 másodpercig. Ezután egy 5 sec-eset castol, mindenki elfut tőle. Ezen kívül szét kell állni, a boss a bombáktól távolabb 8k-t lő, majd 4k/sec dotot rak a körülötte állókra.

 

2. robot: Nem kell tank, időnként piros kört tesz a földre, ebből azonnal ki kell állni, mert 3 másodperc múlva ide rakéta érkezik. A boss időnként szétnéz maga előtt lézersugárral (arcane dmg), ekkor a háta mögé kell menni. Erős raid heal kell. A melee dps a bejövetel vonalán közlekedik, a rangedek és healerek 2 csoportban a két-két szélső körbe áll, érdemes 2 követendő playert feljelölni.

 

3. robot: Ranged tank kell, a boss repül (az agrót is átlőhetjük, vagy tauntolgat a tank. Mindenki a terem egyik harmadába megy, a tank kicsit kiáll tőlük.

 

Háromféle robot jön végig, egyik 65k hp-val, ezt csak össze kell szedni, és 20k hp-sok, ezek 20k fire körül robbannak, ha elérnek valakit, vagy ha leölik őket. A harmadik 120k hp-s, ez dob egy itemet, amivel a földre ránthatjuk a bosst, ekkor 50%-kal több sebzést kap. Időnként rootol egy playert, az 30%-kal több sebzést kap, ez dispellezhető.

 

4. robot: Az eddigiek összegyúrása, de nem kapnak meg minden képességet. Egyszerre jön a három robot, mind 50% Hp-n. A bossok aggrója megmarad, miután lehaltak. A három korábbi robot egy naggyá épül össze. A második boss 2 rakétát lő. A harmadik ismét a levegőben van. Mindhárom bossnak 10 másodperc alatt kell halnia.

 

Hard: Megnyomjuk a piros gombot, fél percenként 3 játékos alatt meggyullad a föld (10k/sec sebzés), és a legközelebbi játékos felé terjed. A raid együtt marad. Új képességeket is kapnak a robotok:

 

1. Robot: Egy alkalommal elolt minden tüzet, de 8 sec-re 50%-kal több cast time lesz.

 

2. Robot: 45 másodpercenként egy nagy kék bombát dob valahova, ez nagyot robban 10 sec múlva, és 30 yardon belül eloltja a tüzet.

 

3. Robot: Szirénázó robotok jönnek tüzet oltani, 15 yardon belül silencel, és vizet önt a tűzre (ez minket sebez). Sokan jönnek, kevés hp-val, gyorsan kell őket ölni.

 

 

 

 

 

General Vezax: (1/2/7 shadow)

 

A tank, a melee dps és a healerek a bosshoz állnak, 15 yardnál közelebb. Legalább 4 ranged dps kell (15 yardnál távolabb).

 

A Rangedek 10 yardnál távolabb állnak egymástól, különben a bosst healelhetik és sebezhetik egymást.

 

A boss shadow "rakétákat" lő 15 yardon kívül állókra. A becsapódást lehetőleg kerüljük el (6-7k shadow). Ha ez megvolt, az utána maradó folton 1/4 heal és 1/4 mana cost spellekre, továbbá 2x-es spell sebzés és 2x-es cast time (caster dps-ek beleállnak, hogy a mana ne fogyjon, a dps-en nem változtat a buff, (2x dmg)/(2x cast time)=dmg/cast time). A folt buffja nem működik most.

 

A bossnak van egy brutális sebzésű mindenkire ható területije, és ezalatt a tank armorját negyedére csökkenti. 2 másodperc alatt castolja, ha nem interruptolják, wipe lesz.

 

A fight során fél percenként zöld kövek (?) jönnek, 12,6k hp-val, összesen 8. Ha leölünk egyet, foltot hagy maga után. Ebbe beleállva 100 manát és 200 shadow sebzést kapunk (resistelhető a dmg). Ez 2 másodpercenként 2-vel szorzódik. (a 14. másodpercben 6400 mana és 12800 shadow sebzés) Néha beleáll egy-egy healer / dps ha nem bírja manával.

 

Hagyományos manaregen nem lesz, csak speciális visszatöltő talentok működnek. (Retri, prot pala talentjai, hunter aspect és shamanistic rage (de a sámi ekkor nem tud healelni, de sok manát kap cserébe).

 

Hard: Nem ölünk köveket, 6 db-ból összeáll egy démon 1,5m hp-val. Ez shadowt sebez 2 másodpercenként, és 10%-kal növeli a bekapott shadow sebzést is. Gyorsan le kell ölni, majd vezaxot is.

 

Másik taktik:(amíg a boss bugos): losba áll egy healer, a többiek a boss lábához, így a kintre szálló spellek nem csinálnak semmit.

 

 

 

 

 

Yogg Saron: (1/2/7 shadow, nature)

 

Általános:

 

A fight annál egyszerűbb, minél gyorsabban reagálunk a különböző helyzetekre, és minél gyorsabban ölünk. Vezax legyőzése után vissza kell portolni, és a 4 keeperrel (Thorim, Hodir, Freya, Mimiron) beszélni buffjaikért (így a fight könnyebb lesz sokkal). Tanknak feral druid hibrid tank/dps talenttal a legjobb a plusz dps-e miatt.

 

 

 

Phase 1:

 

Sarához áll a tank és a melee, itt öljük az addokat, melyek halálukkor sebzik Sarát, ha gyorsan castolnak valamit, meg kell szakítani. A füstfelhőkbe nem állhat senki, mert újabb add jön, az elején lehet szándékosan addokat húzni innen. A healerek és rangedek összeállnak valahol kintebb, utóbbiak figyelnek az agrójukra nagyon, bizonyos távolságról az addok nem sebzik Sarát. 8 addot kell Sara mellett ölni.

 

Phase 2:

 

Megjelenik Yogg-Saron, de burok védi, hogy sebezhessük, először az agyát kell legyőzni, melyhez periodikusan portok nyílnak. Lesz továbbá rajtunk egy sanity debuff, ezt csökkenti a boss, ha 0, mind controloz (le kell ölni ezt a playert, és nem szabad éleszteni, míg a boss él), növelni Freya zöld fái alatt tudjuk.

 

Kint: A fight során 3-féle csáppal harcolunk. A legnagyobbtól tankot kivéve 8 yardon belül senki sem lehet, mert nagyot üt, ez a sebzésünk csökkenti, de melee sebzéssel ez megszakítható (ugyanakkor minden sebzéstől erősödik 4 sec-re, és ez stackel, ha a tank túl sokat kap, meg kell állni a dps-nek), a prioritás lista végén szerepel. A közepes a prior első, ez megragad egy playert és szorítja, stunolja. A prior második a legkisebb csáp, ez poisont (-1,5k mana és nature dmg /2sec), curset (20 sec múlva 20k shadow), diseaset (4 sec-enként 2 sec stun) és magicet (60% lassítás mindenünkre) pakol, minden másnál fontosabb, hogy ezeket leszedjük. A boss ezalatt időnként 4 secre fearel egy playert, ha lejárt, a 10 yardnál közelebbiekre átugrál a buff, el kell futni a fearelttől. 2 playert összeköt egy vonallal, 20 yardnál távolabb ez sebez, egyébként nem. Időnként 4 zöld lassan mozgó csíkot idéz, beleállva gyorsan lehalunk. A csapat a boss körül adott irányba köröz (irányváltás előfordulhat), mindenki együtt. A csápok stunolódnak hosszú időre, ha bent leöltek minden csápot.

 

Bent: Egy portot egy player használhat, 4 nyílik körülbelül 1 percenként. A porton olyan playerek (4 dps) mennek be, akik valahogy visszahealelik magukat. Érdemes előre beosztani őket. A szobá(k)ban mindent meg kell ölni (ezek csápok, de míg nem sebzi őket senki, egy azerothi jelenetet adnak elő, ekkor a kinti harc leegyszerűsödik, a bentiek mehetnek az agynak. Az agyat 30%-ra kell leütni pár portolással, hogy a test sebezhető legyen. Míg a neutral mobokat ölögetjük bent, lila vigyorgó koponyák repkednek a teremben, nem szabad rájuk nézni, különben sebez és sanity-t csökkent. A portok megnyílásától számított 1 percen belül ki kell jönni, vagy leöl a boss.

 

Bug: gyakran előfordul, hogy a portoló playerek nem ugyanoda kerülnek, pár tudja ölni a csápokat, a többi nem tud menni sehova, gyorsan (amennyire 1 player tudja egyedül és healelni is tud) le kell ölni a csápokat bent, és kijönni, segíteni a kintieknek.

 

Phase 3:

 

Ha az agy 30%-ra esik, a bosst védő burok leesik. Gyorsan meg kell ölni a kinti csápokat, majd egy közeli fához (Freyáé menni. A boss 12 másodpercenként erősen sebzi a ránézőket, el kell fordulni (a healerek és tank folyamatosan elfordul). Időnként egy-egy addot hív a boss, ez nagyot üt, tankolni kell, és gyorsan levinni 1% hp alá (ekkor Thorim agyonveri őket, mi nem tudjuk). A tank a meleehez közel tartja az addokat, hogy ők is üthessék. A boss buffolhatja az addot, amely healelni fogja a közel álló addokat és a bosst, ez előtt kell leölni. (Ha lassú a dps, el kell vinni 20 yardra a bosstól, hogy azt ne healelje.)

 

 

 

 

 

Algalon the Observer: (2/2/6 shadow, fire, még nem láttam)

 

Érdekesség fizikásoknak: valamennyi spell a valóságról lett mintázva, olvassák el az eredeti taktikot.

 

Nagyokat üt a tankra másodpercenként, erős heal kell.

 

Phase 1:

 

A boss időről időre (75 másodpercenként) elküldi más bolygóra a tankját, és a másodikra támad az agrótábláján. Ha lehet, mindig az első tank tankoljon minden bolygón először. 15 másodpercenként 4 hullócsillagot hív. A hullócsillagok másodpercenként 1% hp-t veszítenek, pár ranged kell, hogy ölje őket, vagy egyszerre érnek le és robbannak, ekkor wipe lesz. Egy csillag 16k shadow dmg-et okoz mindenkinek. A leesett csillag nyomán fekete lyuk lesz, ezt kell majd használni, ha az elportolt tankhoz megyünk. Továbbá a boss 90k-t sebez (immun effektek nem működnek, de csökkentők igen), aki a rossz bolygón marad, mikor Castolja a Nagy Bummot.

 

A boss 25 másodpercenként meteorokat hív, ezek alól ki kell állni, és messzire menni, mert nagy távolságra is sebeznek, de a távolsággal a sebzés csökken. Algalon 50 másodpercenként élő csillagképeket idéz, ezeknek van agrójuk, és arcane barraget tolnak, nem kell őket ölni, ehelyett valaki összeszedi őket, és egy fekete lyukat megkerülve belehúzza őket (ha belefut valaki a lyukba, elportolódik). A lyukban megsemmisül a kép, és a lyuk is eltűnik.

 

A boss, ha senki sem kap a nagy bumm sebzéséből, instant leöli a raidet, valakinek ott kell maradni (általában shadow pap dispersionben, vagy valaki holy pap által buffolva, ami megakadályozza a halált).

 

Phase 2:

 

Nagyon oda kell figyelni arra, hogy nagy bumm után érje el Algalon a 20%-ot, vagy wipeolhatunk miatta. A boss sok spelljét elveszti és időzített bomba lesz, 45 másodperc alatt kell ölni, vagy wipeoltat könnyen, valamint elportolhatja a tankot. Nem jön több hullócsillag vagy csillagkép, eltűnnek a fekete lyukak.

 

4 új fekete lyuk nyílik meg, és azokból fél percenként sötét anyag jön, ezeket az offtanknak kell tankolnia (a bossal együtt nem lehet elbírni). Továbbra is hullnak majd meteorok.

 

1-2%-on eltűnik minden, és a bosst legyőztük.

 

 

Voa

 

Vault of Archavon

 

 

 

Archavon the Stone Watcher

 

Időnként stompol, stunolja a tankját. Random emberekre ugrál, nature területit téve a helyére, ki kell állni belőle. Random embereket lövöldöz is ez területre hat, szét kell állni.

 

 

 

Emalon the Storm Watcher

 

A boss időnként 20k körülit területizik 20 yardon belül, a dps-eknek ki kell futni. Random buffolja egy addját, ezt 20 másodpercen belül le kell ölni vagy 32k-sat sebez minden instában levő playerre, 10-esben ez sima, 25-ösben stunolva vagy banishelve nem stackel a buff. Ha egy add lehal, jön helyette egy újabb, a lépcső alján tankoljuk.

 

 

 

Koralon the Flame Watcher

 

Kisebb a hitboxa a kelleténél, elég egy tank, de a meleeknek sok hp kell. A boss időnként nagyot sebez a tankra és egy hozzá 10 yardnál közelebbi playerre. Random ember buffot kap, ami a bekapott fire sebzést növeli, és sebez is 4 yardon belül. Szét kell állni. Időnként mindenkire ható területit nyom.

 

 

Trial of the Crusader

(Játékosoknak és leadereknek)

 

Játékosok számára:

 

Northrend Beasts

 

Gormok the impaler

(Fire resist, 2 tank, 2 healer, 3 ranged, 3 melee)

TankoK: bejáratnál visszafele fordítva tankolni, 3 stack impalenként taunt.

Healerek: 15 yardtól távolabb, Snobolddal befutni meleehez.

Rangedek: 15 yardtól távolabb, Snobolddal befutni meleehez, és ölni ha van.

Meleek: Bosst háta mögül ütni, ha van Snobold, azt kell ölni.

 

Acidmaw és Dreadscale

(Fire és nature resist, 2 tank, 2 healer, 3 ranged, 3 melee)

Tankok: Felvenni egy-egy bosst és fal felé fordítani. A mozgó bosst (először Dreadscale, majd felváltva) mozgatni, mint Grobbulust.

Healerek: Szórtan felállni.

Rangedek: Szórtan felállni, az álló bosst ölni (Acidmaw először, majd felváltva).

Meleek: A mozgó bosst ütni oldalról (először Dreadscale, majd felváltva), mint Grobbulust.

Általános: Érdemes egyformán alacsony hp-ra vinni őket, majd elsőnek Acidmawot leölni.

Megjegyzés: Acidmaw tankja 1 percre meg fog bénulni majd.

 

Icehowl

(Frost resist, 1 tank, 2 healer, 3 ranged, 4 melee)

Tank: Fal mellett, affelé fordítva tankolni.

Healerek és rangedek: kicsit távolabb a bosstól körbeállni azt.

Melee: szemből ütni a falnak háttal állva.

Általános: A boss néha középreugrik, majd kinéz egy irányt, hátraugrik, majd előre fut. Nem szabad ekkor előtte állni.

Megjegyzés: Ha druida tank tudta felvenni a bosst Acidmaw fagyasztása miatt, érdemes tankot cserélni, és dps-elni a druidnak.

Heroic: kb 3 percenként jönnek a bossok maguktól, ha lassú a dps. Gormoknál gyorsan le kell ölni a snoboldokat. Férgeknél kicsit gyorsabb lett a köpködés. Icehowlnál nem kapunk gyorsítást, oda kell figyelni a fagyasztott emberekre.

 

Lord Jaraxxus

(Fire és shadow resist, 1 tank, 2 healer, 3 ranged, 4 melee)

Tank: szoba közepén ranged és healer felé fordítva a bosst. Minden addot tauntolni (1 mistress vagy 3 infernal 1 percenként).

Healerel: Incinerate flesh-t ki kell healelni (30k-t absorbol). Boss 2 oldalán felállni.

Rangedek: Addokat ölni, ha vannak. Healerek között bossal szemben félkörben felállni.

Ranged és healer: ha vulkán van rajta (zöld vulkánokat tesz): körbe futni kifelé 12 másodperc alatt.

Meleek: Hátulról ütni a bosst. Ha vulkán van, egyenes vonalon falfelé, majd másik egyenes vonalon vissza 12 másodperc alatt.

Általános: Bossról magicet dispellezni, Fel fireballt szakítani. Heroism a fight elején.

Heroic: A vulkánokat és a portálokat is ölni kell, különben megállás nélkül jönnek az addok belőlük. A mistress csókjánál a használt spell schooltól különbözőből kell nyomni, mert azt lockolja 8 secre. Szét kell állni, mert curse-t kaphatunk. A bossal az ölendő portálokhoz, vulkánokhoz érdemes futni. 3 heal és 1 tank az ideális, egy szakító, dispellező playernek érdemes a bosson maradni végig.

 

Faction Champions

Mindenkinek legalább 25k hp-ja legyen, pvp itemek felvehetők, trinket is kell. Először a veszélyes melee dps-eket kell ölni, aztán a resto druidát ha van. Először warriort, dk-t, palát, aztán a többit. Bármit lehet cc-zni, de a pvp-nél levő idők hatnak itt is. Heroism minél hamarabb. Az allis nézők alá kell állnunk.

25-fősben:

Két tank-heal-sámán csapatot állítunk fel. A sámánok a tankjukhoz tremor totemet tesznek, a beosztott healerek leginkább a tankjukra figyelnek, akik felveszik a melee dps-eket és elhúzzák a raidtől. A sámánokat healerekre osztjuk be, ők ezeket sebzik és szakítgatják, purge-ölik. A raid a legveszélyesebb bossokkat ölik először: warlock, hunter, majd meleek. Ha van 3. healer, elég rá egy dk vagy rugó.

Heroic: Az npc-knek van pvp trinketjük, több a hp-juk, többet sebeznek, fontos a szétállás, a gyors reakció.

 

Twin Walkyrs

(Fire és shadow resist kell, 1 tank, 2 healer, 3 ranged, 4 melee)

Általános: Mindenki dark buffot vesz fel a bal első portálnál, majd mind a jobb első portálhoz megyünk. Dark vortexhez és light bubihoz jó a színünk, ha ezek elmentek, váltunk, ha a másik színű jön, mind váltunk és az ellentétes portálhoz megyünk. A tank használja a cd-it bubinál.

Heroic: Gyakrabban jönnek a gömbök, 50%-ot healelnek shieldnél. Új abilityt kapnak, random ellenséges színűre kasztolják, ezt elkerüli a taktikánk. 3 healer az ideális, esetleg egy tank kettő helyett. 

 

Anub’Arak: (frost, nature)

(Frost és nature resist kell, 2 tank, 2 healer, 3 ranged, 3 melee)

Phase1:

Tank: Main tank (nálunk itt druid) a peremre viszi a bosst és elfordítja. Offtank addokat szedegeti és bosshoz közel tankolja őket.

Healerek: Szórtan, középre orientálódnak, penetrating cold debuffolt playerekre egyikük kiemelten figyel.

Rangedek:  Jéggömböket lövöldöznek, hogy több jégtáblánk legyen, egyébként addokat, ha azok sincsenek, a bosst. Közép felé állnak ők is.

Melee: Bosst ütik hátulról, ha van add, azokat ütik.

Phas2:

Offtank addokat tartja középen. Mindenki itt van, kivéve a feljelölt playert, ő a közepet elkerülve fut egy lehetőleg távoli jégtábla mögé. A boss útvonalát nem érintjük. Mindenki öli a kis addokat, majd a nagyokat. Palák blessing of protection-jén a boss nem szúr át, de targetet sem vált, jó időhúzó.

Ha lassú a dps, többször is vált phase1 és phase2.

Phase3:

Ugyan az, mint phase 1, de addok nem jönnek, main tank dps, offtank bosst tankolja. 2 secenként 10% hp-t elszív a boss, healerek életben tartják a raidet, nem túl felhealelve őket, kivéve a penetrating cold-osokat, tankot 15-25k között. Heroism is most kell és minden cd, de ez előtt a maradék addokat le kell ölni.

Megjegyzés: Általában p1,p2,p1,p3 a sorrend. Az addok bárhol lefúrnak, de hp-juk nem töltődik fel ilyenkor.

Fontos! Mindenki ellenőrizze pull előtt, hogy tud-e mozogni, mert sajnos a bejárat textje bugos! Ha valaki nem mozdul segít az alt+f4, karikimentő is megoldja, de csak végső esetben használjuk!

Heroic: Összesen 6 jégtáblát tudunk letenni, wipeolunk ha kétszer fúr. 2 add jön 1 helyett, p3-ban is, új kasztolt abilityt kapnak, meg kell szakítani. P3-ban 10% helyett 20% hp-t szív a boss, de nem ajánlott a 3 healer. Kell egy kicsit területiző healer (holy pala, holy pap) és egy gyors healer (resto drui) a penetrating coldosok miatt. Pappal és sámánnal még nem healeltünk sikeres próbát.

 

Leadereknek (érdeklődőknek) kiegészítés:

 

Northrend beasts:

Gormok:

Az addok 20%-onként jönnek, dobálhatnak dinamitokat és interruptolnak területen, stunolnak. Növelik a boss sebzését 15%-kal. A boss háta mögött jelennek meg, ezért fordítjuk el. Az impale egy physical dmg/sec, ami ezt le tudja szedni, az működik (pl paladin bubijai). 15 yardon belül a boss területit tol és interruptol, ezért nem állhat bent ranged és healer, csak a  Snobolddal.

Acidmaw és Dreadscale:

Első nature-t, második fire-t sebez, abilityjeik megegyeznek. Maguk elé hánynak, ha mozognak és méregfelhőt tesznek maguk elé. Random embert leköpnek, ami debuffot ad. A debuff egy területi sebzés 10 yardon belül, a fire lejön magától, a nature-nek nem kellene, csak ha egy fire-ös megsebzi. Mikor állnak, periodikusan ellökdösnek 15 yardon belül, egy illetve több targetet is leköpnek ilyenkor. Nálunk a többet leköpés is maguk elé megy, illetve nagyon kevés az egy target leköpése, ezért a nature is lejön 1 perc után.

Icehowl:

A boss ellökdös 10-15 yardon belül magától. Random irányba jeget kellene fújnia, ami befagyaszt és sokat sebez. Mikor eltalál valakit hátraugrás után, enragel, ami leszedhető, Ha nem talál el senki, nagyokat ütünk belé és stunolódik.

 

Lord Jaraxxus:

Ha az Incinerate flesh-t nem healeljük ki, a boss sebzés egy időre megnő, és mindenkit  sebző területit nyom a player, akin volt. A chain lightning szerű abilityje miatt állunk szét. A vulkánoknak a playereken 6másodpercig kellene másodpercenként megjenni, nem 12 sec alatt 2 secenként. A mistress portálja mindig 8 óránál jön, ha a boss irányát 12 órának vesszük (tőle kb 10 yardra, 120 fokkal órajárással ellentétes irányba). Vulkán random helyen jöhet, általában player alatt, ez megjelenésekor sokat sebez, és a belőle egyesével kiugró infernalok is területiznek.

 

Twin Valkyrs:

A velünk azonos színű bossok, gömbök és buffok nem sebeznek minket spellekkel (tehát csak a tankot ütik a spelleken felül), ezért váltunk vortexnél. Ugyanakkor azono színűre kevesebbet, ellentétes színűre nagyobbat sebzünk. Shield-ekre van elég dpsünk színváltás nélkül, fontos tehát a ranged/melee arány körülbelüli egyensúlya. A 2-féle vortex és 2-féle shield 4-es ciklusban random sorrendben jön, de az első négyesben két egyforma nincs. (Ugyanúgy a második négyesben sem, de pl ha első négyesben utoljára light shield volt, a következő négyes elsője is lehet light shield.) A gömbök területen robbannak elkapójuk színétől függetlenül, bár azonosat nem sebeznek, ha másik színű van a közelben, az sérül, buffolják az azonos dps-ét. Haláluk után mindkettőt lootolni kell és sietni a lootosztással, mert megjelenik a Lich King és utat nyit AnubArakhoz, eltűnnek a holttestek és leszakad a talaj.

 

AnubArak:

A boss időnként fagyaszt magaelőtt mindenkit p1-ben, ezért fordítjuk el. A jéggömböknek 3k hp-juk van. Az addok növelik a bekapott sebzést 25%-okkal, összesen 225%-kal, ezért kell őket gyorsan ölni. P2-ben látható a boss targetje, hogy kinél fog szúrni, ha a bosst targetoljuk. P3-ban a boss instant megölheti a 2000hp alattiakat, de ha nem, akkor is legalább 200hp-t elszív mindig. A loot eltűnése csak látszólagos, a terem bejáratától eléggé eltávolodva ffa-val kivehetők maradnak.











 

Asztali nézet